Infidel. Infidel.
39
BLOG

Pozostaję na Starym Salonie!

Infidel. Infidel. Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Już wcześniej, z mizernym skutkiem podchodziłem do ograniczenia czasu, jaki poświęcam na czytanie, komentowanie, i tworzenie notek w Salonie24. Jest to stracony czas jeśli ma negatywny wpływ na obowiązki domowe i zawodowe. Właściciele Salonu24, swoją wspaniałą decyzją o ulepszeniu starego Salonu24, tak by nowy – wzorem kolejnej odsłony ulepszonej aplikacji Billa Gatesa - dłużej się ładował, wolniej działał, szybciej się wywalał, i zawierał kupę nikomu niepotrzebnych funkcji, jak nieakceptowane przeze mnie prawo do całkowitego zbanowania jakiegoś nicku (mimo że istnieje możliwość usuwania niechcianych komentarzy)- i z powodu wielu, wielu innych przyczyn, pozwolili mi postawić przysłowiową kropkę nad „i” w słowie „koniec”. Niebezpiecznie zacząłem się uzależniać od niektórych blogów i ich właścicieli, i z tego powodu postanowiłem pozostać na Starym Salonie24, gdzie moje posty zapewne będą dostępne przez jakiś czas pod adresem www.przesmiewca.salon24.pl
 
Wszystkim moim Gościom dziękuję za odwiedziny i uprzejmie proszę o zrozumienie.
 
 
Salon24.pl = Game Over
po wpisaniu www.nowy.salon24.pl


 

 

 

 

 

 

Wiem jaki błąd (zapewne nie jeden) popełnił programista - dostosował to swoje okienko "właściwości obrazka" do jakichś przeglądarek, ale nie do IE8. Udało mi się wrzucić zdjęcia z Firefoxa.  Może jeszcze dostosowali interfejs do polskiej wersji językowej systemu operacyjnego?
Informatyku-programisto! W Nowym 2009 Roku życzę Ci wiadomo czego (może ktoś mi poda personalia zespołu- będę wiedział kogo się wystrzegać)- gniewam się, że mi cały czas zmieniacie krój i wielkość czcionki!

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości