Infidel. Infidel.
33
BLOG

Odeszła sama, więc mi smutno

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 27
Odeszła.
Fizycznie, choć astronomiczna została między gwiazdami.
Teraz już tylko wschody słońca mogą cieszyć wzrok, aż nadejdzie zima z białą śnieżynką i siarczystym mrozem.
zdjęcia wykonane 12.10.2008 r. czyli tylko dwa tygodnie, a może aż 14 dni temu?



>>>>klon


>>>>jesion?



>>>>kasztan, 16:29



>>>>taki krzew



>>>>pień klonu



>>>>ja w liściach

wkrótce zapanują słota, szarzyzna, brud, i błota


może jeszcze wrzucę serię wschodów i zachodów słońca

 

Czy może być jesień bez dzikiego wina?

 

zdjęcie z 14.10.2008r

 

Jesień to także płody rolne, a raczej pola po nich, jabłka, grzyby.

 >>>> chyba złota reneta 21.09.2008r

 


 >>>> antonówka 21.09.2008r.

 Jedno jabłko spowodowało niejedną wojnę; lubię antonówki.

 

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura